poniedziałek, 30 stycznia 2017

Hałas w instalacji

Mój pałac, jak na wiekowy budynek przystało, ma raczej podstarzałą instalację c.o. Dlatego rozmyślam nad różnymi sposobami usprawnienia jej. Do wczoraj nie wiedziałem, że ten charakterystyczny szum, czy może syk, który wydają nagrzewające się rury, może być ograniczony.

Rozwiązaniem jest - a jakże - środek chemiczny. Przeczytałem sobie krótki, zwięzły wpis o tym cudzie i już myślę o kupnie.
http://wodawinstalacji.pl/szumy-instalacjach-c-o/

2

3 komentarze:

  1. Jeżeli masz starą instalację, mocno zaszalamioną, to lepiej najpierw wyczyścić X400, później wlać nowej wody razem z X100. Więcej pracy, większe koszty, ale lepszy efekt. Przy bardzo starych instalalacjach x200 może nie wystarczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Także kiedyś zdarzyła mi się sytuacja, że moja instalacja była niestety zepsuta. Całe szczęście, że wcześniej udało mi się zamontować właz rewizyjny https://www.alumatex.pl/wlazy-rewizyjne/ to aktualnie nie było problemu z dostępem do zaworów.

    OdpowiedzUsuń